Logo

Marketing MIX

Euroservice&Skancar z nową kampanią

Euroservice&Skancar rozpoczęło akcję promocyjną, dotyczącą możliwości wykonania  przeglądu samochodów  marki Volvo 3-letnich i starszych na specjalnych warunkach. Oferta dotyczy wymiany oleju Castrol OW-30 i filtrów z rabatem 30% oraz rabatem 50% na całą usługę. Promocja w salonach Euroservice&Skancar rozpoczęła się 17 stycznia i będzie trwała do 18 marca 2011 r. Kampania prowadzona jest w woj. mazowieckim, na nośnikach typu out of home, w radio, oraz w Internecie.

Euroservice &Skancar postawiło  na zbudowanie jeszcze większej świadomości marki firmy oraz jej oferty wśród klientów  i rozpoczyna  od 31 stycznia intensywną kampanię na nośnikach cyfrowych Led zlokalizowanych w cen-trum stolicy oraz na jej obrzeżach. Na dużych wielkoformatowych cyfrowych ekranach będzie można zobaczyć 15 sekundowe spoty  reklamowe emitowane w pętli co 3 minuty.

"Chcemy dotrzeć do tych klientów, którzy będą chcieli skorzystać z okazji wykonania przeglądu swojego Volvo w autoryzowa-nym serwisie po niższych niż zwykle kosztach. Prowadzimy działania marketingowo-reklamowe na różnych płaszczyznach komunikacji, w celu dotarcia do szerokiego grona potencjalnych klientów" powiedziała Magdalena Kunikowska Marke-ting& PR Manager.

Za wybór mediów oraz formę kampanii odpowiedzialna jest Magdalena Kunikowska, Marketing& PR Manager Eu-roservice&Skancar. Pomocą przy wyborze mediów cyfrowych oraz koordynacją  kampanii na nośnikach cyfrowych out-of home Led odpowiedzialna jest firma Blue Eyes Media.