Euroservice&Skancar rozpoczęło akcję promocyjną, dotyczącą możliwości wykonania przeglądu samochodów marki Volvo 3-letnich i starszych na specjalnych warunkach. Oferta dotyczy wymiany oleju Castrol OW-30 i filtrów z rabatem 30% oraz rabatem 50% na całą usługę. Promocja w salonach Euroservice&Skancar rozpoczęła się 17 stycznia i będzie trwała do 18 marca 2011 r. Kampania prowadzona jest w woj. mazowieckim, na nośnikach typu out of home, w radio, oraz w Internecie.
Euroservice &Skancar postawiło na zbudowanie jeszcze większej świadomości marki firmy oraz jej oferty wśród klientów i rozpoczyna od 31 stycznia intensywną kampanię na nośnikach cyfrowych Led zlokalizowanych w cen-trum stolicy oraz na jej obrzeżach. Na dużych wielkoformatowych cyfrowych ekranach będzie można zobaczyć 15 sekundowe spoty reklamowe emitowane w pętli co 3 minuty.
"Chcemy dotrzeć do tych klientów, którzy będą chcieli skorzystać z okazji wykonania przeglądu swojego Volvo w autoryzowa-nym serwisie po niższych niż zwykle kosztach. Prowadzimy działania marketingowo-reklamowe na różnych płaszczyznach komunikacji, w celu dotarcia do szerokiego grona potencjalnych klientów" powiedziała Magdalena Kunikowska Marke-ting& PR Manager.
Za wybór mediów oraz formę kampanii odpowiedzialna jest Magdalena Kunikowska, Marketing& PR Manager Eu-roservice&Skancar. Pomocą przy wyborze mediów cyfrowych oraz koordynacją kampanii na nośnikach cyfrowych out-of home Led odpowiedzialna jest firma Blue Eyes Media.