Logo

Marketing MIX

Relaunch Atlantic’a

Innowacyjna kampania promocyjna, to tylko niektóre ze zmian, jakie wprowadzono
w strategii marketingowej szwajcarskiej marki zegarków Atlantic w 2011 roku. Na potrzeby nowego layout’u reklamowego długoletnie hasło i przesłanie marki: „Zaufanie, które zbudował czas” zastąpiono krótszym: „Istota elegancji”. Na rynku pojawiły się również nowe, ciekawe produkty.

Na plakatach przy sklepach z zegarkami Atlantic, w prasie i w internecie podziwiać można uśmiechniętego wybitnego kierowcę rajdowego i ambasadora marki Atlantic w Europie, Krzysztofa Hołowczyca, dumnie prezentującego nowy model zegarka. Zdjęcia do kampanii wykonał wybitny fotograf świata mody Jacek Poremba.

Zakupem mediów oraz przygotowaniem całej kampanii reklamowej zajęła się firma Media
Inn. Działania marketingowe uzupełniają działania wizerunkowe, które prowadzi agencja public relations Kuźnia PR.