Targi EURO-REKLAMA to od 20 lat najważniejsze wydarzenie dla sektora out-of-home media w Polsce. Przestrzenie Międzynarodowych Targów Poznańskich zamieniają się wtedy w wyjątkowe miejsce spotkań z klientami i partnerami handlowymi, a także stają się idealną przestrzenią do pozyskania nowych, bardzo wartościowych kontaktów biznesowych.
– Targi EURO-REKLAMA to gwarancja zaprezentowania swojej oferty szerokiej grupie profesjonalnych zwiedzających;
– To miejsce rozmów na temat ostatnich przygotowań do Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej – Euro 2012, których naturalną konsekwencją będzie wyraźny wzrost zapotrzebowania na reklamę zarówno polskich jak i zagranicznych firm chcących wykorzystać dogodny moment do wejścia na Polski rynek;
– To miejsce ważnych prezentacji i pokazów w popularnym Speakres Cornerze.
Podczas targów zaprezentowane zostaną rozwiązania o wszechstronnej tematyce. Dotyczyć będą one m.in następujących bloków tematycznych: Komunikacja wizualna (outdoor / indoor), Usługi reklamowe, Dostawcy usług reklamowych, Usługi wystawiennicze, Ambitne, Materiały i urządzenia do produkcji reklamy, POS, Organizacje branżowe, Wydawnictwa specjalistyczne, Portale branżowe i inne.
Targi Euro-Reklama 2011 odbędą się wspólnie z targami Poligrafia w dniach dd 12 do 15 kwietnia 2011 na terenach Międzynarodowych Targów Poznańskich.