Logo

Marketing MIX

Kongres Sprzedaż 2011

Sprzedaż zmienia się dynamicznie odpowiadając na potrzeby wymagającego rynku. Firmy koncentrują się na budowaniu efektywnych zespołów sprzedażowych, podnoszeniu jakości obsługi klienta oraz wdrażaniu innowacyjności. Czy to wystarczy?

Podczas drugiej edycji największego wydarzenia w obszarze sprzedaży usług w Polsce, Kongresu Sprzedaż 2011 (11-13 kwietnia 2011, Hotel Sheraton Warszawa), zaproszeni eksperci i praktycy dostarczą inspiracji i odpowiedzi na kluczowe pytanie z obszaru sprzedaży: jak sprawić aby firma wyprzedziła konkurencję i zwiększyła zyski?  

Kongres Sprzedaż 2011 to innowacyjne, dwudniowe wydarzenie w całości poświęcone zagadnieniu sprzedaży. Ideą Kongresu Sprzedaż 2011 jest zbudowanie płaszczyzny wymiany wiedzy i doświadczeń, pomiędzy ekspertami i praktykami na co dzień zaangażowanymi w procesy sprzedażowe w różnorodnych organizacjach w Polsce, jak również na świecie. Zapraszamy do udziału w wydarzeniu wszystkie osoby, które łączy wspólna pasja – sprzedaż.

W ramach Kongresu odbędą się aż 4 sesje plenarne z udziałem znakomitych Gości zagranicznych: Howarda Stevensa ( Chally Group Worldwide), Richarda Barkeya (Imparta), Beth Rogers (University of Portsmouth) i Jonathana Farringtona (JF Corporation). Ponadto, w ośmiu różnorodnych ścieżkach tematycznych wystąpienia zaprezentują przedstawiciele liderów rynku: AXA Życie Polska, AVIVA, TUI Poland, TOI TOI Polska, Telekomunikacja Polska, Bank Zachodni WBK, Sieć Hoteli DAL, Bayer Schering, i inni.

Kongres Sprzedaż 2011 odbywający się pod hasłem „Innowacje-Zespół-Jakość” będzie okazją do prześledzenia najnowszych trendów w obszarze sprzedaży w Polsce i na świecie oraz zapoznania się z ciekawymi projektami realizowanymi przez wiodące organizacje na polskim rynku. Zapraszamy do udziału Dyrektorów, Kierowników i Managerów sprzedaży, którzy są zainteresowani szeroko zakrojoną debatą na temat wyzwań w sprzedaży!

Pełen programu wydarzenia dostępny jest na kongressprzedaz.pl