Logo

Marketing MIX

Zimowa kampania Gorącego Kubka

Headz Marketing Partner realizuje dwumiesięczną kampanię promocyjną dla firmy Unilever. Nośniki reklamowe, zachęcające zwolenników sportów zimowych do zakupu Gorącego Kubka, zlokalizowane zostały w największych kurortach narciarskich, m.in. Zakopane, Szczyrk, Karpacz, Szklarska Poręba, Wierchomla, Krynica, Wisła, Białka czy Białka Tatrzańska. Projekt – trwający do końca lutego – realizowany jest na specjalnie zbudowanej na potrzeby kampanii, dedykowanej sieci nośników typu frontlight oraz tablicach przypodporowych.

Realizowana przez Headz Marketing Partner dla koncernu Unilever kampania reklamowa „Zimno? Gorący Kubek tego mi trzeba …” to jedna z wielu specjalnych akcji promocyjnych Headz „szytych na miarę”. Wykorzystane w niej nośniki reklamowe Sieci Zima zapewniają doskonałą zauważalność i pozwalają na dotarcie – przez bezpośredni kontakt z przekazem – do specyficznej grupy docelowej, jaką są osoby uprawiające sporty zimowe w najpopularniejszych polskich ośrodkach narciarskich.

W ramach kampanii – oprócz tablic reklamowych typu frontlight w formacie 6x3m, widocznych w bezpośrednim sąsiedztwie, miejscach odkupu produktów – ustawiono również tablice przypodporowe. Są one zlokalizowane przy najbardziej obleganych wyciągach orczykowych i krzesełkowych. Nośniki do akcji zostały precyzyjnie dobrane pod kątem m.in. celów akcji i wspólnie z domem mediowym Media Direction – zleceniodawcą kampanii – stworzony został najefektywniejszy mix mediów.

„Headz Marketing Partner zawsze stara się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom Klientów i dopasowuje kampanię do ich konkretnych celów biznesowych. Chociaż akcja promocyjna Gorący Kubek oficjalnie rozpoczęła się w styczniu 2011, aby zapewnić jej maksymalny efekt, nośniki reklamowe ustawione zostały między Świętami a Nowym Rokiem. To pierwsza kampania Headz dla koncernu Unilever. Stale szukamy nowych rozwiązań i jesteśmy pewni, że świetny efekt tej i podobnych kampanii, można dodatkowo wzmocnić reklamą ambientową, również oferowaną przez Headz” – mówi Łukasz Wylęga, Dyrektor Generalny Headz Marketing Partner.

W ofercie sezonowych kampanii reklamowych oferowanych przez Headz dostępny jest również pakiet nośników Sieci Lato, zlokalizowanych w najchętniej odwiedzanych letnich miejscowościach wypoczynkowych w Polsce (m. in. Międzyzdroje, Krynica Morska, Ustka, Władysławowo, Hel, Mikołajki, Mrągowo, Ruciane-Nida, Giżycko).