Logo

Marketing MIX

Oriflame z nowym logo

Oriflame wprowadza nowe logo podkreślające szwedzkie pochodzenie tej marki. Firma została też partnerem mistrzostw tenisowych WTA, dzięki czemu w jej katalogach znajdą się zdjęcia m.in. Agnieszki Radwańskiej.
Zmiana logotypu Oriflame jest związana z rozszerzeniem portfolio produktów tej firmy, która oferuje obecnie nie tylko kosmetyki, lecz również suplementy diety, zabawki i akcesoria. Nowy znak graficzny koncernu ma być bardziej uniwersalny, podkreślając przy tym szwedzkie korzenie tej marki. Jednocześnie Oriflame zostało partnerem Mistrzostw Tenisa Kobiecego WTA Tour. W ramach 2-letniej współpracy firma będzie mogła wykorzystywać zdjęcia zawodniczek w swoim katalogu, biuletynie i serwisie internetowym. Fotografie Agnieszki Radwańskiej, Jeleny Janković, Caroline Wozniacki, Marii Jose Martinez Sanchez i Danieli Hantuchovej znajdą się już w czwartym katalogu Oriflame, który zostanie udostępniony pod koniec lutego.