Logo

Marketing MIX

Pepsi Twist o(t)rzeźwia w akademikach

Rozpoczęła się kampania wizerunkowa Pepsi Twist przygotowana przez IQ Marketing. W ramach działań promocyjnych napój ma dotrzeć do mieszkańców 81 akademików. Pod hasłem „Zasmakuj CytryNowej Pepsi Twist" rozpoczęła się kampania wizerunkowa napoju. Akcja obejmuje komunikację ATL oraz zintegrowane aktywności BTL.
Przetarg na realizację kampanii BTL wygrała agencja IQ Marketing. W ramach aktywności promocyjnych realizowany będzie sampling uliczny Pepsi Twist w puszce na terenie Warszawy, Katowic i Krakowa oraz sampling door-drop w akademikach.

Pepsi Twist dotrze do 81 akademików (Warszawa, Łódź, Lublin, Rzeszów, Gliwice, Katowice, Kraków i Wrocław) w nietypowym opakowaniu – dwie puszki Pepsi w siatce po cytrynach. Siatki zostaną zawieszone na klamkach, wraz z komunikatem zachęcającym do skosztowania.

Komunikacji BTL towarzyszy kampania reklamowa obejmująca spoty TV, outdoor, prasę i internet.
Za koncepcję i kreację eventów klubowych, akcji samplingowej oraz materiałów POS wspierających te działania odpowiada IQ Marketing. Działania ATL przygotowała agencja BBDO Warszawa, za planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Media Direction OMD, a za projekty w internecie agencja Digital One.