Logo

Marketing MIX

2010 w branży eventowej

Kończący się rok jest okazją do ewaluacji i podsumowań. Razem z ekspertami z branży eventowej postanowiliśmy ocenić, oszacować i zbilansować pokryzysowy 2010. Pojawiły się pewne tendencje w zachowaniach klientów, statystyki sprzedaży pną się w górę ale ciągle jest kilka bolączek.

Tendencji nie odnotowano

Przedstawiciele branży eventowej nie zauważają żadnych dominujących w 2010 roku tendencji w wyborach i preferencjach2010 w branży eventowej klientów. Jak uważa Marek Pisarik, dyrektor kreatywny i zarządzający Event More, każda firma robiła to, czego potrzeb2010 w branży eventowejowała, bez oglądania się na trendy.

Artykuł ukazał się w gruniowym wydaniu  OOH magazine.

Cała publikacja dostępna pod adresem:
http://pub.oohmagazine.pl/Archiwum/OOH23.pdf