Branża Digital Signage rozwija się pod względem technologicznym, ale ciągle musi jednak walczyć o klienta. Sile multimedialnego oddziaływania nie sposób zaprzeczyć, lecz nadal wskaźniki sprzedaży nie są zadawalające. Korzystając z okazji, ze koniec roku sprzyja podsumowaniom, postanowiliśmy przyjrzeć się sytuacji Digital Signage na polskim rynku.
Kryzys odczuwalny
Pod względem statystyk i wolumenu sprzedaży rok 2010 był w branży Digital Signage zdecydowanie lepszy niż 2009, ale mimo tego kryzys jest nadal odczuwalny. Poziom sprzedaży monitorów do systemów DS w roku 2010 był zdecydowanie poniżej oczekiwań. – Można wyodrębnić dwie podstawowe przyczyny takiego stanu rzeczy: mniejsza od prognozowanej liczba nowych instalacji oraz tendencja do zastępowania profesjonalnych nośników DS jak najtańszymi rozwiązaniami – tłumaczy Mariusz Orzechowski, Dyrektor Przedstawicielstwa NEC Display Solutions Europe GmbH w Polsce. (…)
Artykuł ukazał się w gruniowym wydaniu OOH magazine.
Cała publikacja dostępna pod adresem:
http://pub.oohmagazine.pl/Archiwum/OOH23.pdf