Na nudę w mijającym roku nie narzekają dostawcy mediów i maszyn. Echo kryzysu jeszcze słychać, ale zmieniło trochę barwę i ton. Dekoniunktura przekształciła klienta w bardziej wyważonego, ostrożnego, ale tym samym świadomego nabywcę. Rynek w ciągu roku rozpędził się znacznie, co zapowiada pracowity 2011.
Branża dostawców mediów i maszyn chórem potwierdza, że pod względem wolumenu sprzedaży mijający rok 2010 był zdecydowanie lepszy od roku 2009. – Trudno powiedzieć czy kryzys roku ubiegłego stopił już wszystkie lody, niewątpliwie jednak możemy mówić o odwilży – potwierdza Rafał Lewiński, Dyrektor Handlowy Graph-expert – Świadczą o tym systematycznie rosnące zamówienia na materiały eksploatacyjne od klientów, którzy rok temu pracowali na zwolnionych obrotach – zauważa Lewiński. Zdecydowanie jednak lepsza pod względem sprzedaży była druga połowa roku. Kryzys, który spowodował światową panikę tak naprawdę dotarł do Polski na początku roku 2010 i odbił się w podejściu klienta do większych (bardziej ryzykownych) inwestycji. (…)
Artykuł ukazał się w gruniowym wydaniu OOH magazine.
Cała publikacja dostępna pod adresem:
http://pub.oohmagazine.pl/Archiwum/OOH23.pdf