Logo

Marketing MIX

Fundusz promocyjny w Inspirion Polska

Inspirion Polska utworzył specjalny fundusz, dzięki któremu będzie wspierać działania promocyjne agencji reklamowych. Środki dostępne są w oparciu o formułę konkursu, w którym należy wymyślić projekt skutecznej i oryginalnej akcji promocyjnej u Klienta Końcowego. W promocji należy wykorzystać produkty Inspirion i Topico Polska.

To kolejny, unikalny pomysł firmy Inspirion. Jego celem jest zwiększanie praktycznej wiedzy Klienta Końcowego o dostępnych na rynku artykułach i usługach na podstawie naszej oferty – przedstawia ideę Jolanta Kempa, wiceprezes Inspirion Polska. Agencje reklamowe mogą już teraz wymyślać ciekawe i oryginalne akcje promocyjne. Najlepsze pomysły będą nagrodzone dofinansowaniem wysokości do 50% i wartości nawet 5000 zł. Najważniejsza jest inwencja uczestników. Będą rozważane wszystkie pomysły, od konferencji i roadshow, przez internetowe gry o gadżetach na różnych formach ambient media kończąc.

Konkurs podzielony jest na dwa etapy. W pierwszym organizator zbiera krótkie noty z opisem ogólnym pomysłu. Na ich podstawie jury nominuje kilka wybranych projektów i w ramach drugiego etapu poprosi uczestników o przedstawienie szczegółów. Ocena pomysłu opierać się będzie o następujące kryteria:

1. Zasięg dotarcia do Klientów końcowych
2. Skuteczność dotarcia do Klientów końcowych
3. Oryginalność pomysłu
4. Możliwości realizacji
5. Przewidywane zyski wynikające z promocji
6. Sposób ewaluacji akcji promocyjnej
7. Łączna cena realizacji projektu

Bardzo ważne w całej akcji jest to, że agencja reklamowa biorąc udział w konkursie promuje przede wszystkim siebie, zwiększając swoją konkurencyjność na rynku – zauważa Kazimierz Śniadek, marketing manager w Inspirion Polska. Mamy nadzieję, że pomysł spodoba się naszym Klientom. Liczymy też , że jest on na tyle unikalny, że nie zostanie od razu powielony przez konkurencję – żartują organizatorzy.

Projekty można składać do dnia 18.03.2011r. w przedstawicieli Inspirion Polska.