Logo

Marketing MIX

Toyota i Headz promują niezawodną RAV4

Headz Marketing Partner realizuje zimową kampanię dla koncernu motoryzacyjnego Toyota Motor Poland. Akcja, promująca niezawodny i bezpieczny model RAV4, odbywa się w najpopularniejszych polskich kurortach zimowych, tj.: Zakopane, Szczyrk, Wisła czy Białka Tatrzańska. Kampania realizowana jest na nośnikach typu mountainboard, które – poza funkcją reklamową – zabezpieczają stoki.

Zimowa kampania Toyoty dodatkowo wsparta została nośnikami z sieci Top Cities. Wielkoformatowe tablice w ramach owej sieci eksponowane są przy głównych drogach krajowych. Na potrzeby kampanii, Toyota przygotowała kilka haseł – zawsze z jednym layoutem. Dzięki temu podróżni jadący z Warszawy do Szczyrku zobaczą reklamę modelu RAV4 z hasłem „Ja już w Szczyrku”. Ci zaś, którzy wyruszą z Krakowa w kierunku Zakopanego czy Krynicy spotkają się z odpowiednim sloganem „Ja już w Zakopanem” czy „Ja już w Krynicy”.
Za zakup i planowanie mediów w – trwającej do końca lutego kampanii Toyoty RAV4 – odpowiada do mediowy Zenithoptimedia.

Kampania reklamowa Toyoty RAV4 jest już kolejną realizowaną na rzecz koncernu Toyota Motor Poland, z którym Headz współpracuje systematycznie od 2005 roku. Toyota Motor Poland od lat stawia na inteligentne technologie, wysoką jakość, pewność i bezpieczeństwo oferowanych samochodów. Funkcjonalność i niezawodność tego modelu Toyoty sprawiły, że stał się on pionierem napędu 4×4 i od 2000 roku jest jednym z najchętniej kupowanych aut segmentu SUV (Sport Utility Vehicle) w Polsce. W oparciu o te wartości, Headz Marketing Partner przygotował dedykowaną zimową kampanię reklamową RAV4.

„Priorytetem Headz jest oferowanie niezawodnych produktów i usług o jak najwyższej jakości. Dlatego doskonale rozumiemy oczekiwania i cenimy zaufanie klientów, którzy również walczą o zachowanie tych wartości. Analizujemy potrzeby klienta w zakresie przekazów i grup docelowych kampanii i precyzyjnie dobieramy narzędzia promocji. Toyota jest marką, która z wyjątkową starannością dba o wizerunek. Dotyczy to zarówno postrzegania oferty pod kątem niezawodności, jak i innowacyjności technologicznej. Toyota RAV4 przeznaczona jest dla osób dynamicznych, lubiących aktywny wypoczynek, które jednocześnie przywiązują wagę do bezpieczeństwa i niezawodności. Prezentując RAVkę na stokach trafiamy bezpośrednio właśnie do nich” – mówi Łukasz Wylęga, dyrektor generalny Headz Marketing Partner.