Logo

Marketing MIX

Brill AV Media na balu charytatywnym

Brill AV Media już od kilku lat stosuje się do koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu. W zeszłym roku Firma powiększyła grono członków Fundacji Korporacyjnej Odpowiedzialności Społecznej. W trakcie siódmego balu charytatywnego FCSR, który odbył się 14 lutego w Hotelu Hilton, Brill AV Media zapewnił sprzęt i obsługę techniczną potrzebną do organizacji tej uroczystości.

W Hotelu Hilton zgromadziło się ok. 600 przedstawicieli firm, przyjaciele i goście, którzy czynnie pomagają najbardziej potrzebującym dzieciom w Polsce. Głównymi gwiazdami wieczoru były dzieci, które uświetniły spotkanie swoim taneczno-muzycznym występem. Powitano również  nowego członka Fundacji- firmę Air France, która odebrała Medal Uznania Fundacji Korporacyjnej Odpowiedzialności Społecznej. Uhonorowano również osobę szczególnie wspierającą Fundację, ambasadora USA w Polsce Lee A. Feinstein’a.

Jednak głównymi bohaterami wieczoru były dzieci. Spośród wszystkich, do których trafia pomoc FCSR, została wybrana grupa młodych wykonawców, którzy zaprezentowali specjalnie przygotowany przez siebie występ. Przedstawiciele firm podkreślali, że właśnie możliwość spotkania i rozmowy z dziećmi cieszy ich najbardziej. Jest to dla nich nagroda i potwierdzenie, że działalność CSR ma głęboki sens.

– Jesteśmy dumni, że już po raz drugi mogliśmy pomóc Fundacji przy organizacji corocznego balu charytatywnego. To dla nas bardzo ważne, że możemy wnieść swój wkład w pomoc dla podopiecznych Fundacji i realizować założenia społecznej odpowiedzialności biznesu – Michał Czerniak, Dyrektor Zarządzający, Brill AV Media.