Logo

Marketing MIX

Gruppa66 Ogilvy dla Banku BPH

Po raz kolejny Gruppa66 Ogilvy przy współpracy z Ogilvy Interactive i domem produkcyjnym Redworks odpowiadała za przygotowanie zintegrowanej kampanii, promującej kredyty gotówkowe Banku BPH. Po raz pierwszy od połączenia GE Money Banku i Banku BPH produkt reklamowany jest przez celebrytę. W spocie wykorzystano wizerunek znanego aktora, Bartosza Opanii, który wciela się w rolę Klienta Banku, jedną z półtora miliona osób, które skorzystały z oferty kredytów gotówkowych Banku BPH.

Kampania rozpoczęła się 25 lutego. Składają się na nią działania ATL: TVC oraz BTL: witryny, plakaty, ulotki oraz direct mailing, działania internetowe i inne. Planowaniem oraz zakupem mediów zajął się dom mediowy StarLink.

W spocie wystąpił znany aktor, Bartosz Opania, który przychodzi do Banku BPH, jako jeden z jego potencjalnych Klientów i zostaje przekonany przez Doradcę, że kredyt gotówkowy tego banku to naprawdę dobra oferta, skoro już tyle osób z niego skorzystało – szczególnie teraz kiedy Bank oferuje nagrodę – „dodatkową gotówkę” nawet do 750 zł. Gruppa66 Ogilvy przygotowała spot w ramach platformy komunikacyjnej „Inwestujemy w relacje” wypracowanej przez Agencję w 2009 roku. Główny przekaz kampanii opiera się na stwierdzeniu, że kredyt gotówkowy tego banku sprawdziło już prawie 1,5 miliona Polaków.