Logo

Marketing MIX

„LED Salonowy” w kampanii Samsung

Ruszyła kampania Samsung „LED Salonowy”. Jej celem jest wsparcie sprzedaży telewizorów Samsung LED TV oraz umocnienie pozycji tego producenta na rynku telewizorów LED w Polsce.

Hasło przewodnie kampanii to „LED Salonowy – władca płynności”. Tym, co wyróżnia Samsung LED TV serii 8, jest innowacyjny standard płynności i czystości odwzorowania ruchu – Clear Motion Rate. Te właśnie cechy obrazuje film, którego bohaterami są młode lwy. I nie była to komputerowa animacja, tylko sceny nagrane z udziałem dzikich zwierząt. Ekipa produkująca spot stanęła przed sporym wyzwaniem. Plan zdjęciowy wymagał specjalnych przygotowań, ponieważ zjawiły się na nim dwa lwiątka – Sara i Leon. O dobre samopoczucie aktorów dbał zespół treserów i opiekun lwów – Ludvik Berousek, który prowadzi hodowlę zwierząt występujących w filmach. Młode lwy będzie można zobaczyć na stronie internetowej www.ledsalonowy.pl oraz na telewizorach w punktach sprzedaży.

Zaawansowana technologia Clear Motion Rate 800 Hz oraz smukły design telewizorów Samsung LED TV serii 8 będą komunikowane w działaniach z zakresu ATL, BTL i PR. Samsung LED TV pojawi się też w reklamach prasowych, online i na outdoorze. Działania ATL będą prowadzone również we współpracy z producentem mebli Kler. Na potrzeby wspólnie prowadzonego konkursu na stronie internetowej pojawi się aplikacja, dzięki której będzie można umeblować wirtualny salon. Autorzy czterech najciekawszych aranżacji umeblują wnętrza swoich domów meblami z kolekcji Kler.

Za strategię kampanii „LED Salonowy” odpowiada Red8 Communications Group.  Kreacją całości działań w Internecie zajmuje się agencja Red8 Digital/d. Genero, która odpowiada również za działania konkursowe. Materiały BTL przygotowała agencja Unlimited. Za działania public relations odpowiada agencja Euro RSCG Sensors, zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.