Logo

Marketing MIX

Mindshare Polska dla FoodCare

FoodCare, producent znanych marek tj. Tiger Energy Drink, N-GINE, 4move, Gellwe i Fitella, rozstrzygnął przetarg na całościową obsługę mediową wszystkich swoich marek. Budżety reklamowe napojów energetycznych (Tiger i N-GINE), napoju izotonicznego 4move, produktów z portfolio marki Gellwe oraz musli, płatków i przekąsek funkcjonalnych marki Fitella, powędrowały do domu mediowego Mindshare Polska.

Dom mediowy Mindshare Polska pokonał w przetargu agencję Equinox, dotychczas obsługującą firmę FoodCare, oraz agencje Initiative Warszawa, Star Media i Value Media. Zakres działań Mindshare obejmuje: doradztwo strategiczne, planowanie oraz zakup mediów (w tym telewizji, Internetu, kina, outdooru, ambientu oraz magazynów) dla wszystkich marek z portfolio FoodCare. Umowę podpisano na czas nieokreślony.

Za kompleksową obsługę marek należących do FoodCare odpowiada zespół Client Leadership w składzie: Magdalena Mulenga, Director, Aleksandra Maksymiec, Manager oraz Maciej Świątek, Manager.