Logo

Marketing MIX

Samsung European Forum

Samsung Electronics, podczas spotkania Samsung European Forum w  Budapeszcie, przedstawił strategię rozwoju na rynku europejskim w 2011 roku oraz portfolio swoich nowych produktów.

W ubiegłym roku Samsung osiągnął najwyższy w swojej historii przychód 135,8 mld USD oraz zysk na poziomie 15,2 mld USD. Firma zajmuje już pierwsze miejsce na europejskim rynku telewizorów, monitorów LCD, odtwarzaczy Blu-Ray, systemów kina domowego i lodówek, zaś w 2011 r. planuje zwiększenie swoich rynkowych udziałów w segmencie telefonów komórkowych, drukarek i netbooków.

Nasza europejska strategia zakłada dwa podstawowe cele: utrzymanie naszej silnej pozycji na rynku oraz rozpoznanie nowych możliwości biznesowych – powiedział Seok-pil Kim, Prezes Samsung Electronics Europe – W tym roku naszym celem jest osiągnięcie pozycji lidera rynku we wszystkich kategoriach produktowych i mamy zamiar pozycjonować markę w segmencie ultrapremium, a finalnie stać się preferowaną marką wśród konsumentów i firm w Europie.