Logo

Marketing MIX

Stwory na PKiN

Rozpoczęła się kampania promująca nasz kraj na targach turystycznych w Niemczech. Działania skupiają się głównie na outdoorze.

Gigantyczny baner na Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie otwiera kampanię promującą Polskę w Niemczech. Akcja Polskiej Organizacji Turystycznej i Platige Image pod hasłem „Move Your Imagination” rusza z wielkim rozmachem.
Równocześnie odsłonięto wielkoformatowe nośniki w dwóch ważnych i uczęszczanych punktach Berlina. Ogromny plakat zawisł na fasadzie Polskiej Ambasady. Sympatyczne stwory zapraszają przechodniów do odwiedzenia targów ITB i zainteresowania się Polską.

Inne dwa wielkoformatowe nośniki z wizerunkiem bohaterów kampanii zainstalowano na Hauptbahnhof, głównym dworcu kolejowym w Berlinie, odwiedzanym dziennie przez ponad 350 tys. mieszkańców i turystów. Na Ku'dammie, prestiżowej alei handlowej Berlina, już za kilka dni pojawią się dużych rozmiarów (od 3 do 6 metrów) figury pięciu stworów, każdy oznaczony jedną literą: P, O, L, E, N. Jeden z bohaterów kampanii na czas targów stanie przed wejściem ich głównej siedziby Messe ITB. Wspólnym elementem stworów jest biała kostka z napisem „Polska” oraz piłka nożna w korpusie każdego z nich, co ma dyskretnie przypominać o zbliżających się mistrzostwach Euro 2012, której polska jest współorganizatorem.