Logo

Marketing MIX

Międzynarodowa kampania „First Minute”

Wraz z wprowadzeniem przez PLL LOT taryfy cenowej "First Minute" rusza międzynarodowa kampania promocyjna nowej oferty. "First Minute" zastępuje dotychczasową taryfę "Promolot" i jest skierowana dla osób planujących podróż z dużym wyprzedzeniem. Najnowsza propozycja handlowa ma zachęcić podróżnych do kupowania biletów na rejsy LOT-em we wcześniejszych terminach, co ma przełożyć się na niższą cenę lotów.

Kampania promocyjna nowej taryfy "First Minute" będzie prowadzona pod hasłami "Europa w jednej cenie za 329 złotych", "Bliski Wschód w jednej cenie za 629 złotych" oraz "Ameryka Północna w jednej cenie za 1529 złotych". Akcja marketingowa prowadzona będzie w Polsce oraz na 12 zagranicznych rynkach, m.in. w USA, Francji, Wielkiej Brytanii, Rosji i na Ukrainie.

Działania promocyjne na rynku polskim obejmować będą internet, outdoor, prasę i radio. Na rynkach zagranicznych prowadzona będzie kampania internetowa. Autorem zdjęć wykorzystanych w kampanii jest fotograf Wojciech Wieteska.

Kampania została przygotowana przez agencję reklamową DDB, agencję interaktywną 180 Heartbeats oraz dom mediowy Universal McCann.