Logo

Marketing MIX

Nescafé rozdaje kawę w 20 miastach

Nestlé Polska rozpoczęło akcję marketingową dla kawy Nescafé Classic pod hasłem „Nescafé Classic na dzień dobry!”. Celem kampanii jest wzrost świadomości marki i umocnienie jej wizerunku. Cała akcja potrwa pięć tygodni, a aktywności marki w każdym mieście zajmą tydzień.

W ramach kampanii w najbardziej ruchliwych częściach poszczególnych miast można spotkać przedstawicieli marki, częstujących przechodniów kawą. Każdy zainteresowany otrzyma również specjalną gazetkę o kawie, a także zawierającą szczegółowe informacje na temat akcji w danym mieście. W ramach tygodniowej akcji po najbardziej uczęszczanych trasach w danym mieście jeżdżą bezpłatne Nescafé Busy. Specjalne busy wożą wszystkich od poniedziałku do piątku w godzinach porannych.

Aktywacja marki wsparta jest kampanią billboardową, specjalnymi rozkładami jazdy busów na przystankach czy działaniami reklamowymi wykorzystującymi autobusy miejskie i outdoor z indywidualnym copy dla każdego z miast. Elementami graficznymi akcji zostały opatrzone zarówno pojazdy, jak i ich wnętrze (hasło„Komu kawę – ręka w górę” na uchwytach). W przestrzeni miejskiej zostały postawione dmuchane kubki dużych rozmiarów.

Kampanię realizuje Euro RSCG 4D, zakupem mediów zajął się MEC Poland, a wsparciem PR agencja Euro RSCG Sensors.