Logo

Marketing MIX

TVP i Headz promują hity wiosennej ramówki

Headz Marketing Partner  realizuje projekt promujący wiosenną ramówkę TVP. Najnowsza oferta programowa Telewizji Polskiej od lutego widoczna jest na nośnikach Headz typu frontlight zlokalizowanych przy wjazdach do głównych miast Polski. Kampania – realizowana na zlecenie domu mediowego Maxus – potrwa do końca marca.

Frontlighty Headz – wykorzystane w kampanii TVP – dzięki zastosowaniu winylu do wydruku grafiki, zamiast powszechnie wykorzystywanego papieru, zapewniają kampanii trwałość i odporność na zmienną, zimowo-wiosenną pogodę.

W wiosennej ofercie programowej Telewizji Polskiej – oprócz dobrze już znanych i lubianych programów i seriali – znalazło się również kilka bardzo atrakcyjnych nowości. W ramach kampanii promocyjnej, na nośnikach Headz pojawiły się reklamy największych hitów stacji: serialu „Chichot losu” oraz programu rozrywkowego „Bitwa na głosy”.
 
Kampania wiosennej ramówki  to pierwszy projekt Headz Marketing Partner realizowany dla Telewizji Polskiej. Zalety nośników reklamowych firmy doceniła już wcześniej stacja TVN, dla której Headz od września 2010 roku zrealizował kilka kampanii promocyjnych.