Logo

Marketing MIX

EuroShop 2011

EuroShop, wiodące targi dedykowane handlowi detalicznemu, odbywały się w dniach od 26. lutego do 02. marca 2011 w Düsseldorfie. Targi EuroShop są czołowymi targami  wyposażania, organizacji a także zabezpieczania komórek handlowych takich jak np. magazyny czy sklepy. W poprzedniej edycji z 2008 r. około 1900 wystawców z 48 krajów prezentowało swoje produkty dla ponad 100 tys. zwiedzających. W 2011 odnotowano ponad 106 tys. gości. Liczba wystawców tegorocznej edycji powiększyła się do 2038 z 53 krajów.

Targi obejmą swoją tematyką następujące grupy produktowe: wyposażenie magazynowe dla rożnych komórek handlowych np. sklepów, hurtowni, stacji benzynowych, piekarni, hiper i supermarketów, cukierni, wystawy i jej dekoracje, uposażenie personelu, innowacje dotyczące rozwiązań w dziedzinach takich jak: reklama, sprzedaż, prezentacja.

Tegoroczna edycja targów EuroShop skupiała się wokół czterech grup tematycznych:
– EuroConcept: instalacje i wyposażenie sklepów i magazynów, systemy chłodnicze i zmrażające, technologie  związane  z oświetleniem
– EuroSales: POS marketing, technologie eksponowania towarów, merchandising, reklama, zagadnienia związane z promocją sprzedaży
– EuroCis: techniki związane z komunikacją, informatyką i zabezpieczeniami
– EuroExpo: stoiska wystawiennicze, rożne programy towarzyszące

Targi EuroShop  za każdym razem przyciągają rzesze zainteresowanych nowościami kontrahentów, otrzymujących kompleksową ofertę produktów, technologii i innowacyjnych rozwiązań, które z sukcesem będą mogli wprowadzić w swoich punktach handlowych. Nie zabrakło także polskich producentów materiałów POS i wyposażenia sklepów. Wystawcy pozytywnie oceniają udział w targach. – Udział w targach EuroShop 2011 spełnił oczekiwania firmy, udało się zaprezentować swoje usługi  szerokiemu gronu odbiorców z całego świata – mówi Sylwia Padamczyk, Brand Manager firmy Internet Media Services  – Dzięki uczestnictwu w tym wydarzeniu Spółka Internet Media Services SA uzyskała możliwość dalszego poszerzania perspektyw handlowych. Spotkania z klientami, lepsze poznanie ich potrzeb, służą dalszemu rozwojowi i doskonaleniu świadczonych usług. Udział po raz pierwszy w tak prestiżowej imprezie targowej był ważnym wydarzeniem w historii firmy – dodaje Padamczyk.