Logo

Marketing MIX

Awans w Mindshare Polska

Aleksandra Maksymiec awansowała do grona ekspertów pionu Client Leadership w domu mediowym Mindshare Polska, obejmując od grudnia minionego roku stanowisko Manager. Do zadań Maksymiec należy nadzór operacyjno-strategiczny nad działaniami reklamowymi oraz przygotowywanie i implementacja strategii kampanii realizowanych przez Zespół Magdaleny Mulengi, Director, Client Leadership.

Aleksandra Maksymiec odpowiada w szczególności za kompleksową obsługę kampanii prowadzonych dla Klientów agencji: IBM, Motorola, RMF FM, CCC, Sodexo oraz dla marek z portfolio firmy FoodCare.  Jest także aktywnie zaangażowana w działania new businessowe agencji. Z domem mediowym Mindshare Polska związana od 2008 roku. Dotychczas, jako Executive w pionie Exchange, odpowiadała za planowanie i zakup kampanii dla Klientów agencji. Ukończyła Wydział Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim, jest również stypendystką Universitat Autonoma de Barcelona. Doświadczenie zawodowe zdobywała podczas licznych praktyk studenckich m.in. jako konsultant ds. strategii i marketingu w Scottish Enterprise w Glasgow.