Logo

Marketing MIX

Foodcare przegrywa z Michalczewskim

Jest to pierwsza prawomocna decyzja od początku sporu, od której nie przysługują żadne środki odwoławcze. Sąd Okręgowy w Krakowie już w styczniu br. rozpatrując sprawę zabezpieczenia powództwa Dariusza Michalczewskiego wstępnie zakazał firmie Foodcare wprowadzania do obrotu i promocji jej produktów oznaczonych logiem Tiger. W odpowiedzi na to firma Foodcare złożyła zażalenie na tę decyzję i sprawą zajął się Sąd Apelacyjny. Po ponownym rozpatrzeniu Sąd Apelacyjny 9 marca br. przychylił się do stanowiska Dariusza Michalczewskiego i podtrzymał decyzję sądu niższej instancji oddalając zażalenie firmy Foodcare.

Na czas trwania procesu firma Foodcare ma zakaz wprowadzania do obrotu i reklamy wszystkich produktów zawierających oznaczenia "Black Tiger", "Tiger Vit" lub jakiekolwiek inne oznaczenie z elementem "Tiger", niezależnie od sposobu jego przedstawiania.

Dodatkowo Sąd postanowił o zajęciu wszystkich produktów w postaci napojów energetycznych, w szczególności w puszkach i butelkach, zawierających oznaczenie "Tiger", a także materiałów reklamowych znajdujących się w posiadaniu Foodcare. Zakaz ten oznacza, że wszystkie napoje energetyczne Foodcare zawierające oznaczenie Tiger mogą być zabezpieczone w fabryce lub magazynach producenta.