Logo

Marketing MIX

Sodexo zachęca do partnerstwa

„Zostań partnerem Sodexo” – pod takim hasłem wystartowała nowa kampania reklamowa segmentu Motywacja Pracowników firmy Sodexo Motivation Solutions. Kampania ma wzmocnić pozycję Sodexo jako eksperta i strategicznego doradcy Klientów oraz podkreślić kompleksowość oferty. Akcja reklamowa obejmie działania marketingu bezpośredniego oraz działania reklamowe w prasie codziennej, mediach branżowych oraz w Internecie.

Nowa kampania jest kontynuacją strategii, która pozycjonuje firmę Sodexo jako partnera strategicznego, który pomaga swoim klientom budować lojalność i długotrwałą więź pracowników z firmą.

Kluczowe media, w których prowadzona jest kampania to magazyny branżowe z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi m.in. Personel i Zarządzanie czy Personel Plus, w których pojawią się sponsorowane materiały eksperckie. W dziennikach ogólnopolskich ukażą się natomiast takie formaty reklamowe jak memosticki. Działania w Internecie przeprowadzone zostaną głównie za pośrednictwem e-mailingów,  kanałów RSS i newsletterów wysyłanych przez najważniejsze portale biznesowe i HR-owe. Ważnym elementem kampanii jest bezpośrednia komunikacja z potencjalnymi klientami: do kilkudziesięciu tysięcy odbiorców zostanie wysłany mailing z – ofertą Sodexo. Kampania będzie również szeroko komunikowana za pośrednictwem specjalnej witryny internetowej www.motywacja.sodexo.pl – gdzie znajduje się kompendium wiedzy poświęcone motywacji pracowników, a zarejestrowani na platformie klienci otrzymają dostęp do praktycznych narzędzi związanych z budowaniem motywacji pracowników.

Za kreatywną stronę kampanii „Zostań partnerem Sodexo” odpowiada agencja Netizens, media plan opracował dom mediowy Mindshare. Kreacje internetowe przygotowała agencja interaktywna Webvariation, a działania public relations realizuje agencja ConTrust.