Logo

Marketing MIX

Największa kampania marketingowa w historii marki adidas

16 marca 2011 roku, międzynarodowy producent sprzętu sportowego, marka adidas, zaprezentuje swoją najnowszą globalną kampanię reklamową. Po raz pierwszy w historii marki, obejmuje ona wszystkie brandy: adidas Sport Performance, adidas Originals i adidas Sport Style. Jest to najszerzej zakrojona oraz najbardziej zróżnicowana kampania w historii.

Działania reklamowe ukażą szerokie spektrum dyscyplin sportowych oraz środowisk, w których marka adidas uczestniczy, połączy świat sportu, muzyki i mody. W naturalnym środowisku przedstawi ambasadorów marki: gwiazdy piłki nożnej Lionela Messi’ego i Davida Beckhama, gwiazdę NBA Derricka Rose’a, ikonę pop Katy Perry, a także drużynę skateboarding adidas oraz wielu innych. Kampania ma na celu pokazać, że niezależnie od tego co robisz, dajesz z siebie wszystko.

Wyreżyserowana przez Romaina Gavrasa kampania opiera się o 30 i 60-sekundowe reklamy telewizyjne i kinowe oraz o rozszerzoną, 2-minutową wersję on-line. Odbiorcy mogą kontynuować dialog z firmą adidas, za pośrednictwem portali społecznościowych, np. Facebooka, który posiada już ponad 10 milionów fanów. Zamieszczane są tam codziennie ekskluzywne materiały, takie jak informacje o nowych produktach, konkursy czy bilety na koncerty Katy Perry. Ponadto, kreacja materiałów będzie obejmowała mobile marketing, handel detaliczny, eventy oraz wielkoformatowe wydruki.

Globalną kampanię adidas zaprojektowała i wyprodukowała Agencja Sid Lee, z siedzibą w Montrealu. Sid Lee została zatrudniona jako agencja reklamowa dla lifestylowej linii adidas Originals z początkiem 2008r., opracowała kampanie w latach 2009 i 2010. W 2010 roku, Sid Lee została ogłoszona jako wiodąca agencja dla całej marki adidas.

Kampania "all adidas" będzie trwała przez cały rok 2011. Połączy środowiska sportowe, muzyczne, lifestylowe oraz świat mody w różnych wydarzeniach, które odbędą się w tym roku. Przed globalnym wprowadzeniem reklamy z bohaterem kampanii 16 marca 2011, kampania jest poprzedzona teaserami video dostępnymi na oficjalnym profile youtube.com.