Logo

Marketing MIX

Nowe standardy Digital Signage

Do nowinek szybko się przyzwyczajamy i zachłannie nadstawiamy uszu po następne. To co w nas wywołuje efekt „wow” i jest rozchwytywane przez media w innych miejscach na ziemi staje się rutyną. Technologia rozwija się z taką siłą, żeby nadążyć za potrzebami i oczekiwaniami odbiorców. Zaskakuje jakością, rozmiarami, czy nowymi funkcjonalnościami.

Digital Signage zaskakuje nas unikalnym rozmiarem. Są to zarówno ekrany o nietypowych proporcjach ze względu na miejsce, w którym mają być eksponowane, jak i monumentalne powierzchnie reklamowe. Mariusz Orzechowski, Dyrektor Przedstawicielstwa NEC Display Solutions Europe GmbH w Polsce, przywołuje tutaj chociażby ekrany NEC MuliSync X431BT, wyświetlające obraz w formacie 16:4, co pozwala dotrzeć z reklamą cyfrową w miejsca, w których tradycyjny monitor po prostu by się nie zmieścił, np.: w stacjach metra, w niskich pasażach i przejściach, czy parkingach podziemnych. Swoim rozmiarem przyciągają uwagę ogromne płaszczyzny ścian wideo tworzone na bazie monitorów wielkoformatowych LCD lub modułów LED. Latem ubiegłego roku, czwarty pod względem wysokości, mierzący 30 pięter i 138 metrów, budynek Life Center w Johannesburgu stał się nośnikiem najnowszej interaktywnej inicjatywy komunikacyjnej firmy Nike. Pomiędzy 90-metrowymi sylwetkami Cristiano Ronaldo i Robinho zainstalowano interaktywny ekran LCD o rozmiarach niemal połowy boiska. Kibice sportowi z całego świata mogli wyświetlić na nim swoje nagłówki i rozświetlać panoramę Johannesburga.

Artykuł ukazał się w lutowym wydaniu OOH magazine.

Cała publikacja dostępna pod adresem:
pub.oohmagazine.pl/2011/OOH24.pdf