Logo

Marketing MIX

Wiosna z Cityboard Media

Wraz z nadejściem wiosny wiele osób odczuwa potrzebę porządkowania, przemeblowywania i odnawiania mieszkań oraz domów. Do wiosennych zmian zachęca również producent drzwi Porta, który realizuje na nośnikach Cityboard Media kampanię reklamową swojego produktu – drzwi bezprzylgowych.

Natura budzi się do życia i rozkwita pięknymi kolorami. W kampanii firmy Porta wykorzystano czerwone tulipany, które nawiązują do nadchodzącej pory roku. Plakaty prezentują zawsze modną prostotę, która idealnie koresponduje zarówno z samym produktem, czyli drzwiami wykonanymi z najwyższej jakości drewna, jak również z hasłem „Elegancja w naturze”.

Kampania outdoorowa Porty prowadzona jest na dwóch formatach nośników: 6 x 3 i 12 x 4 i ma zasięg ogólnopolski. Tak zaplanowane działania out-of-home budują szeroki zasięg kampanii i utrwalają najważniejsze jej elementy w świadomości odbiorców.