Logo

Marketing MIX

Zaginieni na monitorach City Channel

Od najbliższego poniedziałku (21.03.2011) na ekranach zarządzanych przez City Channel S.A., zlokalizowanych w środkach komunikacji miejskiej w Warszawie i Trójmieście, będą emitowane spoty z informacjami na temat osób zaginionych.  Jest to efekt nawiązania współpracy z Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych ITAKA, która już od 11 lat poszukuje ludzi zaginionych oraz wspiera ich rodziny.

– Zależy nam, aby nasze nośniki, były nie tylko kojarzone jako miejsce reklamowe, ale także służyły społeczeństwu.  Dlatego też wspólnie z ITAKĄ, postanowiliśmy, że każdego dnia, będą pokazywane informacje dotyczące tylko jednej osoby, tak, aby jak największa liczba pasażerów, mogła zapoznać się z profilem zaginionego i zawiadomić fundację,  jeśli posiada wiadomości na jego temat. Wierzymy, że emisja spotów z wizerunkiem zaginionych osób pomoże w szybkim odnalezieniu poszukiwanych, bowiem każdego dnia tysiące pasażerów podróżuje środkami komunikacji miejskiej, w której zainstalowane są nasze ekrany. Jeżeli istnieje szansa, że dzięki tym komunikatom, odnajdzie się choćby jeden zaginiony, , będzie to dla naszego zespołu ogromny sukces oraz potwierdzenie, że warto podejmować takie inicjatywy – mówi  Ariel Kwieciński, Prezes Zarządu City Channel S.A.  

Oprócz poszukiwań, na monitorach City Channel będą pojawiały się także materiały dotyczące innych kampanii przeprowadzanych aktualnie przez ITAKĘ.