W kinach Multikino rusza kampania reklamowa telewizorów Philips Ambilight. Akcja – przygotowana przez firmy Ostecx Créative, DDB Warszawa i Carat Polska – obejmuje spoty i strefy promocyjne.
W ramach kampanii telewizorów Philips Ambilight w 19 kinach z sieci Multikino pojawią się specjalne strefy stworzone na kształt domowego salonu. Będzie w nich dostępny sprzęt Philips, m.in. 46-calowe telewizory LED z serii 9000. W weekendy animatorzy marki będą demonstrować kinową jakość obrazu i dźwięku na tych urządzeniach. Ponadto w ramach promocji – prowadzonej pod hasłem „Środek akcji w Twoim domu” – przy zakupie telewizora Philips z serii 7000, 8000 lub 9000 można skorzystać z 30-dniowego okresu testowego i gwarancji zwrotu pieniędzy, jeśli sprzęt nie będzie spełniał oczekiwań.
Za koncepcję i realizację akcji – zaplanowanej do 28 kwietnia – odpowiada agencja Ostecx Créative. Kampania obejmuje też emisję w kinach reklamy Philips Ambilight. Przygotowała ją agencja reklamowa DDB Warszawa, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat.