Logo

Marketing MIX

„Twoja stara” w kampanii Internet Explorer 9

Kampania Internet Explorer 9 ruszyła 15 marca – w dniu ogólnoświatowej premiery tej przeglądarki. Akcja podkreśla jej najważniejsze zalety: innowacyjność, szybkość i wysoki poziom bezpieczeństwa. Kreacja kampanii jest oparte na popularnym wśród młodzieży powiedzonku „Twoja stara…”, które rozpoczyna poszczególne hasła kampanii, a odnosi się w tym kontekście do starych przeglądarek.

Akcja obejmuje działania w Internecie oraz outdoorowo-ambientowe. Zostały przygotowane specjalnie nowe nośniki, takie jak np. konstrukcja pneumatyczna na Dworcu Warszawa – Śródmieście, zeppeliny widoczne w ścisłym centrum Warszawy, Poznania i w Gdańska, nośniki LED w centrum Warszawy oraz standy wi-fi z darmowym dostępem do internetu na uczelniach wyższych.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Saatchi& Saatchi, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann. Za obsługę akcji ambientowej była odpowiedzialna firma Youngers.