Logo

Marketing MIX

Kampania wizerunkowa CH Janki

Centrum Handlowe Janki rozpoczęło modową kampanię wizerunkową, inspirowaną nowymi, wiosennymi kolekcjami odzieży, obuwia oraz akcesoriów. Kampania potrwa do końca marca.

Plakaty w nasyconych i zdecydowanych barwach z nową linią graficzną nawiązującą do mody i projektów krawieckich są głównym elementem prowadzonej w marcu kampanii outdoorowej, promującej Centrum Handlowe Janki. Jej celem jest podkreślenie bogatej oferty modowej CH Janki, obejmującej odzież, obuwie, akcesoria oraz dodatki dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Kampania zakłada dotarcie do podstawowej grupy Klientów CH Janki, jakimi są średniozamożne i zamożne kobiety, mieszkające w południowych rejonach Warszawy, śledzące najnowsze trendy w modzie i robiące zakupy dla całej rodziny.

W kampanii postawiono na ostre kolory, wyrazistą linię kreatywną kojarzoną z modą i jednocześnie nawiązującą do wiosny. Graficznym motywem przewodnim jest prezentacja modelek na tle miasta „uszytego” z gęsto ułożonych szwów. Wiosenno – krawieckie akcenty wykorzystano także w hasłach reklamowych np. „Kroi się na wiosnę. Nowe kolekcje.”  W dolnej części plakatów umieszczono logotypy sklepów, znajdujących się w CH Janki. Plakaty kampanii rozmieszczono na billboardach zlokalizowanych w pobliżu centrum handlowego i na drogach dojazdowych z Warszawy. Zdecydowana kolorystyka wyróżnia outdoor, podkreśla osobowość centrum, przyciąga wzrok, jest wyraźnie zauważalna. Kampanię outdoorową wzmocnią materiały POS eksponowane wewnątrz galerii handlowej.

Za kreację odpowiada agencja E – GRAPHICS. Równolegle z kampanią outdoorową prowadzone są działania PR, które powierzono Effective Public Relations.