Logo

Marketing MIX

Pierwsza kampania S4 dla Union Investment

Agencja Reklamowa S4 przygotowała pierwszą kampanię wizerunkową dla Union Investment TFI SA, z którym współpracuje od stycznia 2011. Akcja, obejmująca swoim zasięgiem całą Polskę, rozpoczęła się 18 marca. Zrealizowana przez S4 kampania wizerunkowa „Słodkie zyski” podkreśla pozycję Union Investment, jako lidera wśród towarzystw funduszy inwestycyjnych, na co dowodem jest jego wygrana w sześciu z ośmiu  edycjach rankingu TFI, jaki przygotowuje „Rzeczpospolita” we współpracy z firmą analityczną Analiza Online.

Celem akcji jest zwiększenie znajomości marki Union Investment oraz utrwalenie jej wizerunku jako , aktywnej,  profesjonalnej i przyjaznej. Zadaniem kampanii jest skuteczne dotarcie z tą informacją do osób zainteresowanych tematyką finansów i monitorujących zmiany na rynkach finansowych, w tym także  doradców bankowych.

Kampania rozpoczęła się 18 marca obejmując działania w telewizji, prasie i Internecie. Jest także wsparta działaniami prowadzonymi bezpośrednio w sieciach sprzedaży. Wśród zadań powierzonych S4 znalazło się przygotowanie koncepcji kreatywnej kampanii oraz opracowanie key visualu, spotu wizerunkowego 30”, a także kreacji internetowych.

Ze strony S4 za realizację tych działań odpowiadali: Robert Michalik – strategic planning director, Katarzyna Kijas – strategic planner, Monika Wysocka – group account manager oraz zespół kreatywny: Dariusz Chwierut, Jeroen Lenssinck, Łukasz Skalik. Za planowanie i zakup mediów odpowiadały domy mediowe Mindshare Polska i Cube Group.