Logo

Marketing MIX

Wiosenna loteria „Praktikomanii”

„Praktikomania – Wielka Loteria – KUPUJ I WYGRYWAJ”! Tym hasłem firma Praktiker rozpoczyna 24 marca nową, wiosenną kampanię reklamową, która potrwa do 10 kwietnia. W ramach akcji prowadzone będą kompleksowe działania ATL (telewizja, billboardy, Internet) oraz BTL (materiały POS). Intensywna komunikacja reklamowa kierowana jest do klientów indywidualnych i profesjonalistów.

Obecna akcja stanowi pierwszą w tym roku odsłonę cyklicznej kampanii promocyjnej „Praktikomania”. Nowością jest tutaj jej formuła – wielka loteria dla klientów z atrakcyjnymi nagrodami. ”Praktikomania” skierowana jest do klientów indywidualnych i profesjonalistów. Jej główne cele to: zwrócenie uwagi klientów na specjalną ofertę cenową z okazji sezonu ogrodowo-remontowego, a także zwiększenie świadomości marki.

Kampania ma zasięg ogólnopolski. Aktywności ATL oparte są na planie media mix, który obejmuje: outdoor (billboardy – na terenie miast oraz w okolicach marketów), telewizję (m.in.: spoty telewizyjne w TVP1, TVP2, TVN 24, Polsat) oraz działania w Internecie. Aktywności BTL koncentrują się na intensywnej komunikacji prowadzonej w marketach, gdzie pojawią się materiały POS, tj.: hangery, nakładki na bramki, wkładki cenowe, plakaty wizerunkowe i produktowe, nadstawki wkładane do ramek cenowych przy produktach z gazetki. Ponadto
do każdego paragonu zostanie dołączony kupon z zasadami loterii.

Losowanie nagród odbędzie się 20 kwietnia. Pierwsza osoba otrzyma nagrodę główną, którą jest 5-drzwiowy Opel Astra IV Enjoy. Firma Praktiker przygotowała również inne atrakcyjne nagrody dla pozostałych zwycięzców konkursu, m.in..: kosiarki elektryczne i spalinowe, telewizory, netbooki, konsole do gier, odkurzacze, wiertarki.
Szczegółowe informacje dotyczące loterii zamieszczone są w regulaminie dostępnym w marketach, na kuponie dołączanym do paragonu oraz na stronie internetowej www.praktiker.pl