Logo

Marketing MIX

Red8 Communications zmienia nazwę

Agencja Red8 Communications zmienia nazwę na Red8 Advertising. Decyzja ta wynika m.in. z planów rozbudowy grupy reklamowej Red8.

– W ciągu ostatnich miesięcy wiele się w naszym biznesie zmieniło i ten rebranding jest logicznym następstwem tych zmian. Zmiana nazwy nie jest wcale zabiegiem czysto kosmetycznym. Poprzez objęcie udziałów w agencji interaktywnej stworzyliśmy grupę komunikacyjną, którą w dodatku zamierzamy w przewidywalnej przyszłości dalej rozbudowywać – stąd pomysł, by nazwę agencji reklamowej zmodyfikować, tak by opisywała wprost zakres jej kompetencji jako części grupy – mówi Adam Niesłuchowski, CEO Red8 Group.

W skład Red8 Group wchodzą dziś 3 podmioty – Red8 Advertising (agencja reklamowa), Red8 Digital (agencja interaktywna) i Red8 Social Media (utworzony kilka tygodni temu osobny dział w ramach struktur Red8 Digital, który docelowo najprawdopodobniej stanie się osobną spółką). Red8 Group zatrudnia obecnie już ponad 60 osób. W 2010 r. agencja Red8 Communications (obecnie Red8 Advertising) odnotowała 9,23 procentowy wzrost przychodów w stosunku do roku 2009. W przypadku agencji interaktywnej Red8 Digital był to natomiast wzrost aż o 75 proc. rok do roku.

– Po objęciu większościowych udziałów w agencji interaktywnej Genero (obecnie Red8 Digital) potrzebowaliśmy kilku miesięcy, by „zintegrować” ją z naszymi strukturami, dokonać rebrandingu i stworzyć fundamenty pod sprawnie działającą grupę komunikacyjną. Teraz jesteśmy już gotowi, by konkretnie pomyśleć o kolejnych krokach. W ciągu kilku najbliższych miesięcy do naszej grupy powinien dołączyć kolejny podmiot, który znacznie poszerzy zakres posiadanych przez nas kompetencji i paletę oferowanych usług – dodaje Niesłuchowski – Na obecnym etapie mogę jedynie powiedzieć, że, po tej akwizycji będziemy coraz bliżej oferowania naszym klientom usług "through-the-line".