Logo

Marketing MIX

RED8 dla marki OKOCIM

Rozpoczęła się kampania reklamowa piwa OKOCIM Premium Pils Podwójnie Chmielone. Kampania jest kontynuacją komunikacji marki opartej na haśle"Okocim. Wszystko dla przyjemności. Od 1845".

Spot telewizyjny Okocim Premium Pils, utrzymany jest w, charakterystycznym dla komunikacji okocimskiej, klimacie filmowym. Klimat i nastrój spotu przenoszą widza w czasie w realia I wojny światowej, do Browaru Okocim z początku wieku, nadając przekazowi cenny dla marki walor historyczny. Bohaterami opowieści są okocimscy browarnicy, warzący Okocim Premium Pils Podwójnie Chmielone.

Główna idea kreatywna kampanii jest oparta na podkreśleniu, że NIC (nawet wojenna zawierucha i bezpośrednie zagrożenie) nie jest w stanie przeszkodzić okocimskim browarnikom w uwarzeniu idealnego piwa. Warząc Okocim Premium Pils Podwójnie Chmielone, niezależnie od okoliczności, zawsze dodają oni drugą porcję chmielu, która nadaje temu piwu pełny smak i świeży aromat.

W spocie podkreślany jest nie tylko fakt dodawania dwóch porcji chmielu, ale także odpowiedniego momentu dodania jego drugiej dawki. Doświadczeni okocimscy browarnicy potrafią wyczuć ten wyjątkowy moment. Wsparciem kampanii w telewizji będzie akcja prowadzona w Internecie oraz przy użyciu materiałów POS.

Za przygotowanie kreacji na potrzeby kampanii była odpowiedzialna agencja Red8. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Media Direction OMD. Przygotowaniem kampanii Premium Pils Podwójnie Chmielone na Facebooku zajęła się agencja Red8 Digital.