Logo

Marketing MIX

Taryfy na outdorze

Outdoor jest bardzo ważnym medium w kampaniach reklamowych firm telekomunikacyjnych. Świetnie sprawdza się w komunikowaniu wszelkich nowości, ponieważ informuje globalnie i bardzo szeroko.

Paweł Szarkowski, Dyrektor Departamentu Komunikacji Rynkowej Polskiej Telefonii Cyfrowej potwierdza, że outdoor zajmuje stałe miejsce w media-mix'ie firm branży telekomunikacyjnej. – Pozwala na poszerzenie zasięgu komunikacji i masowe dotarcie do grup celowych oraz pogłębienie efektu synergii mediów wykorzystywanych w kampaniach reklamowych – mówi Szarkowski. Reklamę zewnętrzną branża telekomunikacyjna wykorzystuje niemalże w każdej kampanii. Marek Zaborowski, Media Manager Play, uważa out of home za jeden z trzech najważniejszych elementów splitu mediowego. Wykorzystywany jest on do promowania wiodących ofert oraz kampanii wizerunkowych, nagłaśnianych w danym czasie. Celem jest zwiększenie świadomości wśród konsumentów przez wzmacnianie komunikatu TV. (…)

Artykuł ukazał się w lutowym wydaniu OOH magazine.

Cała publikacja dostępna pod adresem:
pub.oohmagazine.pl/2011/OOH24.pdf