Logo

Marketing MIX

Wedel sponsorem narodowym Euro 2012

Firma E.Wedel została pierwszym sponsorem narodowym Euro 2012. Będzie to wykorzystywać w działaniach handlowych i marketingowych. Umowa, na mocy której E.Wedel został sponsorem narodowym piłkarskich mistrzostw Europy, które w 2012 roku odbędą się w Polsce i na Ukrainie, zostało podpisane przez Pawła Szcześniaka, dyrektora zarządzającego firmy, oraz Martina Kallena, dyrektora organizacyjnego turnieju.

W ramach współpracy logo Wedla będzie obecne m.in. na planszach sponsorskich, w strefach kibica oraz  na stadionach w Polsce w czasie mistrzostw. Ponadto w komunikacji marketingowej marki może być wykorzystywane logo turnieju.

Przedstawiciele Wedla zapowiadają, że pracują już nad pierwszą kampanią reklamową nawiązującą do emocji obecnych podczas rozgrywek piłkarskich. Wszystkie działania będą prowadzone w oparciu o platformę komunikacyjną „Fabryki Przyjemności”, którą firma wykorzystuje od kilku lat. Ponadto logo Euro 2012 znajdzie się na wszystkich opakowaniach produktów Wedel.