Logo

Marketing MIX

Apsys w finale Solal Marketing Awards 2011

Firma Apsys znalazła się wśród finalistów konkursu ICSC Solal Marketing Awards w kategorii Public Relations za kampanię informacyjną dotyczącą wystaw Street Art 3D.

W tym roku do konkursu stanęło 177 projektów z całego świata. Firma Apsys została finalistą w kategorii „Public Relations'' i pod-kategorii „Joint Centre Campaign/Company”. Jury konkursu doceniło kampanię informacyjną na temat zrealizowanego przez firmę w 2010 r. road – show wystawy sztuki ulicznej Street Art 3D. Wystawa odwiedziła centra handlowe: 3 Stawy w Katowicach, Janki pod Warszawą, Ster koło Szczecina i Koronę we Wrocławiu. Wraz z Apsysem o zwycięstwo w kategorii walczą firmy zarządzające centrami handlowymi w Danii (Steen & Strøm), Hiszpanii (Sonae Sierra) i Portugalii (Multi Mall Management Portugal). Ogłoszenie wyników konkursu oraz nagrodzenie zwycięzców zaplanowano na 7 kwietnia w Stambule, podczas Europejskiej Konferencji Marketingowej ICSC.

„Ogromne zainteresowanie wystawą Street Art 3D wśród Klientów zarządzanych przez Apsys centrów handlowych, niezależnie od lokalizacji, sprawiło, że kontynuujemy projekt również w tym roku”, mówi Ewa Flader, Dyrektor Regionalny ds. Zarządzania Nieruchomościami Apsys Polska. „Jako zarządca 14 obiektów handlowo – usługowych w całym kraju mamy siłę i potencjał, umożliwiające organizację eventów na skalę ogólnopolską. Dzięki temu oferujemy bardzo atrakcyjne i bezpłatne imprezy dla wszystkich grup wiekowych – dzieci, młodzieży i dorosłych. Walory rozrywkowe oraz edukacyjne eventów Apsys są doceniane nie tylko przez Klientów centrów, ale również przez media. Stąd nasze miejsce w finale Solal Marketing Awards” – dodaje Ewa Flader.  

Nagrody ICSC Solal Marketing Awards przyznawane są najbardziej efektywnym kampaniom marketingowym organizowanym w branży handlu detalicznego. Wyróżniając najlepsze praktyki i wybitne wyniki firm stanowią jednocześnie synonim najwyższej jakości w branży.