Logo

Marketing MIX

Gorący marzec Live Marketing Concept

W Agencji Live Marketing Concept gorąco zrobiło się już w marcu; jeszcze przed nadejściem wiosny Agencja przygotowała dwa duże projekty.

Pierwsze wydarzenie to „Circus event” skierowane  do mediów z segmentu IT, consumer foto-wideo oraz life-style, które odbyło się w klubie M25. Podczas pokazu zaprezentowano wiosenne nowości produktowe firmy Canon. Agencja zabrała gości do świata wyjątkowej ekspresji i niecodziennych artystycznych pokazów. Dla dziennikarzy przygotowano specjalne prezentacje najnowszego sprzętu fotograficznego, rozwiązań video i urządzeń drukujących z serii PIXMA. Wyjątkowy program artystyczny był doskonałą okazją do testów sprzętu oraz wypróbowania najnowszych rozwiązań wszystkich produktów firmy Canon w ramach strefy touch & try. Oprócz prezentacji produktowych, goście obejrzeli niecodzienny występ artystów, którzy wykonali pokaz z pogranicza sztuki cyrkowej, iluzjonistycznej i teatralnej. Eventowi towarzyszyła specjalna oprawa multimedialna – obraz wyświetlany był na 6 ekranach.

Drugi projekt to konferencja dla partnerów handlowych jednego z liderów branży FMCG. Celem konferencji było zacieśnienie współpracy z partnerami, zaprezentowanie nowości  rynkowych oraz zaakcentowanie innowacyjności produktowych. Był to jeden z pierwszych projektów zrealizowanych w nowo-otwartym centrum konferencyjnym w Centrum Nauki Kopernik. Zaproszeni goście wzięli udział w multimedialnej prezentacji skonstruowanej w formie „panorama projection”, ze specjalnie przygotowanymi prezentacjami 3D i animacjami. Konferencję poprowadziła prezenterka telewizyjna Karolina Dobrowolska, a gościem specjalnym był wybitny polski sportowiec Robert Korzeniowski, który przedstawił swój wykład motywacyjny. Po spotkaniu wszyscy goście mogli zwiedzić CNK.