W lutowym wydaniu OOH magazine prezentujemy szeroki przekrój rynku reklamy zewnętrznej: reklamę tranzytową, wizerunek branży telekomunikacyjnej na outdorze, raport IGRZ, przegląd kampanii roku 2010, rolę kontentu i nowych standardów nośników Digital Signage. Poza tym opowiemy o projektowaniu opakowań, materiałach POS dedykowanych branży telekomunikacyjnej, o roli i popularności Incentive Travel oraz tekstyliach reklamowych.
Nie zabraknie także ciekawych wywiadów. W lutym rozmawiamy z twórcami i pomysłodawcami Displaya Samsung 3D, który zdobył nagrodę Grand Prix w konkursie POS Stars 2010 (Małgorzatą Zając z firmy ATS Display oraz Rafałem Wojdalą z firmy Samsung) i przedstawiamy historię zwycięskiego ekspozytora. Na temat tegorocznej edycji targów Retail Show rozmawiamy z Robertem Łapińskim, Managerem Projektu. O wpływie zdjęcia na efekt reklamowy opowie Marcin Markiton z agencji fotograficznej fotoSprinter.pl. Ciekawymi przemyśleniami na temat definicji POS i nowych płaszczyzn wykorzystania tych materiałów podzielił się z nami Bogdan Olech z firmy FORMA SYSTEMY PROMOCJI PRODUKTU. O modzie na bony upominkowe opowie Beniamin Schön, Category Manager firmy Sodexo Motivation Solutions. W numerze znajdą Państwo także wywiad z Cees’em Martens’em, CEO PF Concept International, który przedstawi kulisy nowej inwestycji firmy. Poza tym: o zmianach na rynku opowiedzą ubiegłoroczni jubilaci z sektora artykułów promocyjnych, przedstawimy hity sprzedażowe i nowości z rynku gadżetów reklamowych oraz wskażemy najciekawsze eventy ubiegłego roku.
Nie zabraknie także stałych rubryk:
– newsy branżowe
– Wojna Płci
– Billboardy pod lupą
Do lutowego wydania dołączymy dodatek specjalny – Raport Dostawców Mediów i Maszyn
Najnowsze wydanie OOH magazine dostępne pod adresem:
pub.oohmagazine.pl/2011/OOH24.pdf