Logo

Marketing MIX

Toyota w nowej kampanii

1 kwietnia rusza nowa kampania Toyoty Avensis przygotowana przez Grupę Saatchi & Saatchi Poland. W komunikacji zostanie wykorzystana telewizja, internet, outdoor oraz kino.

Kampania kierowana jest głównie do mężczyzn o ustabilizowanej pozycji życiowej, mieszkańców większych miast, ceniących klasę i dyskretny styl. Jej celem jest wzbudzenie zainteresowania modelem japońskiego koncernu, które przełoży się na większy ruch w salonach sprzedaży.

Toyota Avensis przedstawiona jest jako samochód z segmentu premium – wyrazisty, intrygujący, poruszający wyobraźnię. Film opiera się na przekazie emocjonalnym. Gra czerni ze światłem i akcentowane detale samochodu potęgują wrażenie elegancji, ekskluzywności i harmonii. Auto niemal stapia się z ciemnym tłem, co otwiera pole dla wyobraźni widza, jego interpretacji i emocji. Specjalnie skomponowana muzyka na kontrabas dopełnia wrażenia prestiżu.

Hasłem kampanii jest  „Toyota Avensis. Porusza wyobraźnię.”