Logo

Marketing MIX

Chorwacja w Warszawie

Chorwacka Izba Gospodarcza podjęła działania mające na celu promowanie Chorwacji jako kraju nie tylko atrakcyjnego pod względem turystycznym, ale miejsca w którym tworzą się niezwykłe idee, skąd pochodzą wynalazcy i odkrywcy, a także wyjątkowe, najwyższej jakości produkty.

Be CROative to kampania, której osią jest wystawa promująca Chorwację, mająca już miejsce w wielu miejscach na całym świecie (do tej pory m.in. Niemczech, Portugalii, Belgii, Francji, Argentynie, Australii, Rosji i Japonii). Polska edycja odbyła się przy okazji wiodących targów turystycznych w Warszawie, „Lato 2011” (1-3 kwietnia), w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie.

W pawilonach wystawienniczych można było przyjrzeć się produktom i wynalazkom rodem z Chorwacji. Jej interaktywny charakter zdominował całe targi i przyciągał tłumy widzów; mogliśmy doświadczyć Chorwacji wszystkimi zmysłami. Przestrzeń wypełnił szum Adriatyku, odgłos mew i świerszczy oraz dzwonów kościelnych, tak charakterystycznych dla Dalmacji. Nie zabrakło chorwackiej muzyki na żywo, jak również okazji do degustacji rodzimych produktów. Przez cały weekend na terenie wystawy organizowano quizy i konkursy, a wśród nagród znalazły się tygodniowe wyjazdy na chorwacką wyspę Krk i pobyt w ekskluzywnych hotelach.

Wystawę Be CROative promował spot emitowany na ekranie wielkoformatowym w centrum Warszawy (Rondo Daszyńskiego). Uruchomiono też fan page na Facebooku, w którym na bieżąco publikowane są informacje z wystawy. W zakresie strategii i realizacji PR, działania w Warszawie wspierała grupa Young & Rubicam Brands.