Logo

Marketing MIX

EURO-REKLAMA już za tydzień

Cztery wiosenne dni między 12 a 15 kwietnia to czas spotkania się branży reklamowej i poligraficznej podczas 20. jubileuszowej edycji Międzynarodowych Targów Artykułów i Usług Reklamowych EURO-REKLAMA oraz Międzynarodowych Targów Maszyn, Materiałów i Usług Poligraficznych POLIGRAFIA. Swoją ofertę zaprezentuje blisko 400 wystawców  z 27 krajów tj.: Chiny, Czechy, Hiszpania, Litwa, Niemcy, USA czy Belgia.

Euro-Reklama od 20 lat gromadzi przedstawicieli agencji reklamowych, Domów Mediowych, Samorządów, działów promocji miast, gmin i powiatów, regionalne organizacje turystyczne, klientów sieciowych a także środowisko marketingowe,  specjalistów, dyrektorów i handlowców. Targi te to wyjątkowe miejsce integracji całego środowiska działającego na rynku reklamy oraz kreowania biznesu. W tym roku dotyczyć będą one m.in następujących bloków tematycznych: komunikacja wizualna (outdoor/ indoor), usługi reklamowe, dostawcy usług reklamowych, usługi wystawiennicze, ambient, materiały i urządzenia do produkcji reklamy, POS, organizacje branżowe, wydawnictwa specjalistyczne, portale branżowe i wiele innych. Na targach nie zabraknie liderów tj.: Achilles Polska, Atrium, European Media Group, Flexvision, IO Marketing Polanad, Polcom, Shenzhen Top Technology Co, Trodat POLSKA czy Tryumf. Szczególnie korzystny dla liderów rynku LED czas zobrazuje obecność takich firm jak: ARTLED, LEDIT, LEMI-BIS, FLEXVISION, LEDPL, BIGLOOK MEDIA.

Inspirujące nowości

Wśród zgłoszonych produktów znajdą się m.in. ściana LED montowana bezpośrednio na szklanych elementach i pozwalającą dostosować się praktycznie do każdej szklanej powierzchni ściany budynku, namiot reklamowy wyposażony w nadruki reklamowe wykonywane sitodrukiem, plotery stołowe, maszyny do sublimacji w trójwymiarze, zintegrowany system sublimacyjny do wykonywania metalowych tabliczek dla branży funeralnej czy drukarki umożliwiające druk tonerami ceramicznymi i zgrzewarki samojezdne na gorące powietrze. Zaprezentowane zostaną także zawiasy akrylowe, stojaki na ulotki, listwy zatrzaskowe do plakatów, różne rodzaje przyssawek, kieszenie naklejane z foli antyrefleksyjnej, ozdobne pen drive’y, folie do druku cyfrowego, folie samoprzylepne,  automatyczne zakuwarki dla oczek metalowych lub plastikowych, zgrzewarki impulsowe do tekstyliów technicznych oraz drukarki do gadżetów.

Synergia reklamy i poligrafii

Silnym akcentem wiosennego spotkania będzie możliwość przeglądu ofert wystawców zarówno z sektora reklamowego jak i poligraficznego, bowiem równolegle z targami EURO-REKLAMA. odbędą się Międzynarodowe Targam Maszyn, Materiałów i Usług Poligraficznych POLIGRAFIA. Pozwoli to wykorzystać efekt synergii i kompleksowo zaprezentować potencjalnym nabywcom ofertę obu rynków. Inicjatywą łącząca oba te przedsięwzięcia będzie, przygotowany w ramach targów poligraficznych, Salon Digital Printing Expo. W ramach tej przestrzeni eksponowany będzie druk cyfrowy, druk wielkoformatowy i druk reklamowy.

Bilet za 1 złoty

Nowością jest możliwość zakupu biletu za symboliczną złotówkę. Wystarczy tylko  zarejestrować się do dnia 10 kwietnia  on-line w systemie MTP24 (www.mtp24.pl) i wypełnić ankietę rejestracyjną. Bilet upoważnia do zwiedzania targów EURO-REKLAMA i POLIGRAFIA.

Więcej na: www.euro-reklama.mtp.pl