Logo

Marketing MIX

Awanse w Optimum Media OMD

Alicja Basiewicz (na zdj. obok) awansowała na group account directora w strukturach Optimum Media OMD. Będzie odpowiadać za koordynacje działań prowadzonych przez Optimum Media OMD dla Johnson&Johnson w regionie CEE

Alicja Basiewicz będzie odpowiedzialna za koordynacje działań reklamowych w regionie CEE dla Johnson&Johnson Poland. Alicja Basiewicz w obowiązkach zastąpiła Annę Podskarbi, która od lutego sprawuje obowiązki deputy managing directora w Optimum Media OMD. Alicja rozpoczęła pracę w branży w 2000 roku w domu mediowym Starcom, później doświadczenie zdobywała w Media Gruppa i MindShare. Od 2005 roku związana jest z Omnicom Media Group, gdzie pracowała dla największych reklamodawców na rynku. Ma bogate doświadczenie w pracy dla Klientów z sektora fmcg, motoryzacji i finansów. Prowadzi szkolenia i wykłady z zakresu rynku mediów m.in. w Szkole Głównej Handlowej.

W zespole obsługującym Johnson and Johnson awansowała również Emilia Wilamowska. Obecnie zajmuje stanowisko CEE senior accounta. Emilia Wilamowska karierę w mediach rozpoczęła w 2006 roku, od początku zajmowała się kampaniami Johnson&Johnson Poland. Od końca roku 2009 współtworzyła i rozwijała nową jednostkę w ramach istniejących struktur Optimum Media OMD, zajmującą się koordynacją działań mediowych dla Johnson&Johnson na rynkach CEE. Obecnie jako Senior CEE Account jest dodatkowo odpowiedzialna za strategiczną obsługę marek z kategorii Beauty, Baby oraz Vision Care na rynku polskim.