Logo

Marketing MIX

Kampania Roku 2010 według internautów

OOH magazine zorganizował na swoim profilu facebookowym www.facebook.com/OOHmagazine
konkurs na najlepszą kampanię 2010 roku. Zaprezentowano kilka kampanii, które były najbardziej charakterystyczne pod względem kreacji, zasięgu oraz nietypowego wykorzystania nośników out of home. Redakcja OOH magazine zwróciła się do swoich facebookowych fanów z prośbą o wytypowanie najciekawszej strategii reklamowej. Użytkownicy  oceniali kampanię używając opcji "lubię to".

Można było głosować na kampanie: „Jesteś w centrum uwagi” (Aviva), „Z Tobą bez przerwy” (Maxwell House), Mega słoik Nescafe, "Zielone światło dla domówki" (Kompania Piwowarska), „Pną się trendy” (Galeria Łódzka), Delfin, Pelikan i Pantera  (Orange).

Niekwestionowanym liderem okazała się akcja Kompanii Piwowarskiej ze słynnym tirem na ścianie. Na wielkoformatowych siatkach w największych miastach Polski pojawił się kilkunastometrowy truck. Przestrzenna reklama piwa Lecha Premium to pierwsza w Polsce tak mocno ‘’niestandardowa’’ i przeprowadzona na taką skalę realizacja z wykorzystaniem wielkiego formatu połączonego z elementem przestrzennym. Megaformatowa ekspozycja promująca piwo Lech Premium została zrealizowana przez CAM Media S.A., zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom, a za produkcję odpowiada Studio 55.

Redakcja OOH magazine przyznała także głosującym w konkursie oohowe gadżety – kalkulatory, parasolki, płyty oraz kosmetyki. Spośród wszystkich głosujących wylosowaliśmy piątkę szczęśliwców.