Logo

Marketing MIX

Levi’s Curve ID na outdoorze

W marcu ruszyła kampania medialna Levi’s®. W tym sezonie głównym bohaterem jest po raz drugi nowatorska linia dżinsów Curve ID, stworzonych specjalnie z myślą o dopasowaniu do zróżnicowanych kształtów kobiecych. Hasło kampanii brzmi „Liczy się kształt nie rozmiar”.

W marcu oraz kwietniu 2011 roku firma prowadzi kampanię prasową w kluczowych magazynach modowych. Na kwiecień 2011 roku Levi’s® ma zaplanowaną kampanię outdoorową na frontlightach 6×3 w siedmiu miastach Polski: Warszawa, Szczecin, Bydgoszcz, Trójmiasto, Kraków, Wrocław, Poznań. W tym samym czasie w serwisach internetowych będzie prowadzona dedykowana kampania bannerowa oraz displeyowa w serwisach kobieta.wp.pl, groszki.pl. Firma prowadzi również w swoich salonach aktywację konsumencką: każda kobieta, która odwiedzi salon marki i przymierzy dżinsy z nowej linii – otrzyma  jako upominek płócienną torbę. Akcja rozpoczęła się 8 marca i potrwa do wyczerpania zapasów.  

Wszystkie działania są wsparte aktywnością biura prasowego marki oraz działaniami z zakresu social media (Facebook, współpraca z blogerkami).

Agencją PR obsługującą Levi Strauss Polska jest Fashion Agency Aliganza, agencja specjalizująca się w kompleksowej obsłudze marek modowych. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy StarCom.