Logo

Marketing MIX

Nowa odsłona Agencji Kastcom PR & Events

Znana pod dotychczasową nazwą agencja KAST COMMUNICATION odświeża swoją markę. Nowe logo firmy,  nowa strona internetowa, zmodyfikowana nazwa agencji oraz szersza oferta dostosowana do bieżących zapotrzebowań rynkowych – to wszystko umacnia pozycję KASTCOM PR & EVENTS na rynku branżowym. Zmiany wizerunkowe podyktowane są również zmianami kadrowymi na szczeblu zarządzającym. Do agencji dołączył Jarosław Skarżyński – ekspert motoryzacyjny, były kierowca rajdowo-wyścigowy.  W KASTCOM PR & EVENTS zajął stanowisko Events & Multimedia Directora.

W chwili obecnej, agencja poszerzyła swoja ofertę m.in.: o produkcję filmową i fotograficzną, a także szkolenia medialne dla firm i osób indywidualnych. Specjalną ofertę przygotowała dla klientów z branży motoryzacyjnej, chcąc w perspektywie zbudować liczne grono zadowolonych zleceniodawców