Logo

Marketing MIX

Tekstylia reklamowe ciągle w modzie

Tekstylia są, obok artykułów piśmiennych, smyczy i kubków, jednym z najpopularniejszych gadżetów reklamowych. I nic nie zagraża ich pozycji, bo okoliczności do inwestowania w firmową garderobę nie brakuje.

Dystrybutorzy producenci odzieży reklamowej od wielu lat obserwują nieustanne zmiany trendów w tekstyliach reklamowych, jednak ich popularność nie słabnie, zmieniają się tylko fasony produktów. – W latach 90'tych gdy rynek reklamy dopiero raczkował w Polsce liczyło się tylko to żeby produkt miał niską cenę i żeby umieścić na nim nadruk reklamowy – wspomina Artur Tarwacki z firmy Kusha – Mijały lata i wzrastały oczekiwania klientów, poszukiwali oni lepszej jakości produktów, nowych fasonów, aby ich tekstylia przeznaczone dla hostess czy też na konkursy były estetyczne i nowoczesne – dodaje Tarwacki. Moda na różne artykuły reklamowe się stale zmienia, tak było z pamięciami usb, smyczami reklamowymi, długopisami itp. Tekstylia są ponadczasowe, zawsze będą potrzebne nowe, świeże, ponieważ ten rodzaj odzieży także musi stale podążać za najnowszymi trendami w modzie. Trzeba zauważyć, że rynek odzieży reklamowej i promocyjnej rozwija się z dużą dynamiką. Rosnące zapotrzebowanie generuje coraz większy wybór produktów i dostawców. (…)

Artykuł ukazał się w lutowym wydaniu OOH magazine.

Cała publikacja dostępna pod adresem:
pub.oohmagazine.pl/2011/OOH24.pdf