Logo

Marketing MIX

Bank BPH rozdaje filiżanki

Gruppa66 Ogilvy przygotowała kampanię promocyjną pod hasłem „Kolekcjonuj przyjemne chwile” dla Banku BPH. To już kolejny wspólny projekt Agencji i Banku. Produkcją materiałów promocyjnych zajął się Redworks.

Gruppa66 Ogilvy zajęła się całościową koordynacją kampanii promocyjnej dla kart debetowych Maestro Banku BPH. W kampanii promocyjnej pod hasłem "Kolekcjonuj przyjemne chwile" można wygrać cztery unikatowe filiżanki zaprojektowane specjalnie przez agencję Gruppa66 Ogilvy na potrzeby realizowanej promocji. Kampania potrwa od 15 kwietnia do 31 maja (lub do wyczerpania puli nagród). Materiały do kampanii objęły m.in.: plakaty, ulotki i standy. Warunkiem wzięcia udziału w promocji jest dokonanie 4 płatności kartą debetową Maestro. To pierwszy krok do odebrania nagrody, zaproponowanej przez Agencję – jednej z czterech filiżanek i pysznej wiosennej herbaty owocowej.

Celem naszej kampanii promocyjnej jest zachęcenie Klientów Banku do aktywowania i częstszego płacenia kartami debetowymi Maestro Banku BPH. Zaprojektowane przez nas filiżanki stanowią unikalną kolekcję Banku BPH i odwołują się w swojej kolorystyce do dwóch najmocniejszych kolorów identyfikacji wizualnej Banku BPH: czerwonego i czarnego – powiedziała Katarzyna Hołub, Account Manager w Gruppie66 Ogilvy. Bank chce uprzyjemnić chwile relaksu swoich Klientów, podkreślając je dodatkowo wyjątkową mieszanką herbaty – dodała Monika Koszałka, Junior Account Executive koordynująca projekt.

To już druga kampania promocyjna realizowana przez Gruppe66 Ogilvy dla Banku BPH. Pierwsza kampania dotyczyła kart kredytowych VISA z funkcjonalnością zbliżeniową payWave i zrealizowana została pod hasłem "Zbliżaj i wygrywaj". Kampania jeszcze trwa a do wygrania jest 200 ekspresów do kawy Dolce Gusto marki Krups.